Koszyk 0
0 zł

Reklamacje

Zamówione produkty możesz reklamować przez okres 2 lat od daty ich odbioru.

REKLAMACJA TOWARU POPRZEZ ODESŁANIE DO SKLEPU ONLINE

Chcesz, aby kurier odebrał bezpłatnie wadliwy towar? Wypełnij formularz reklamacyjny, który znajdziesz po rozwinięciu szczegółów danego zamówienia pod przyciskiem „ZWROT/Reklamacja”.

Zapakuj produkty i do paczki dołącz fakturę (którą znajdziesz w mailu z potwierdzeniem zamówienia, dokument znajduje się w załączniku, możesz ją znaleź również w panelu klienta, wchodząc w szczegóły zamówienia), zamiast faktury możesz także dołączyć kartkę z ręcznie odnotowanym numerem zamówienia oraz dokładny opis wady.

Kurier będzie posiadał gotową etykietę adresową do naklejenia na paczkę. Jeśli zwracasz produkty w naszym opakowaniu, to pamiętaj o usunięciu starej etykiety adresowej.

Ważne! Odbierz od kuriera potwierdzenie nadania przesyłki i zachowaj je aż do momentu rozpatrzenia Twojej reklamacji. Dokument ten potwierdza, że przekazałeś paczkę kurierowi.

Opłaconą z góry paczkę możesz też wysłać samodzielnie na adres:

GERRIS.PL

ul. Fryderyka Chopina 41/2

20-023 Lublin, Polska